ACTES DE LES TROBADES ULL!

dissabte, 30 de maig de 2009

Trobada 27 d'abril

S’ha començat la reunió recordant tot el que s’havia parlat la setmana anterior:
Logo vigent, esperant alguna altra proposta.
L’avenç important de la reunió d’avui ha estat anar ubicant persones a cada activitat per tal d’anar perfilant els projectes i també s’han introduït algunes idees més, que detallarem més avall.
Lectura del manifest: s’ha pensat que més valia que no fos a massa llocs però amb la major gent possible, amb possibilitat de fer performances, posant música i repartint díptics. DILLUNS.
Pel que fa a l’acte d’obertura, s’ha pensat presentar l’àmbit “La fragmentació del saber” mitjançant quatre o cinc intervencions ( o “càpsules”) del Santi, el David, l’Andreu, el Pol i possiblement l’Esther, cadascuna donant una visió de la problemàtica. Així s’aconseguirà un efecte coral. Es farà el visionat del documental i xerrada oberta. DIMARTS.
Per a l’activitat de Ment i cos s’ha tornat a fer referència al Toni Cots, amb l’ajut de la Meri. També s’ha comentat que juntament o paral•lelament a aquesta activitat, se’n pot fer una de pràctica, duta a terme per un profe de l’Autònoma, el Morales, que fa una assignatura de tres hores amb una i mitja de teoria i una i mitja de pràctica (“Teoria i pràctica de la meditació”).
Mitjans de comunicació: en Santi ha proposat el Fèlix Balançó, professor de Llenguatge a Periodisme per a intervenir juntament amb en Josep. S’ha pensat que podria col•laborar amb nosaltres en Pere, el noi que va ser entrevistat als Matins del Cuní. Dia a concretar.
Ciència, música i filosofia: se n’encarreguen l’Aina i la Irene. Dia a concretar.
Fragmentació de les lluites: la Cynthia s’encarrega de parlar amb el noi de París. S’ha pensat de fer DIMECRES Amèrica Llatina i DIJOUS París.
Col•lectiu crisi: s’ha pensat de fer-la com a activitat autònoma a l’anterior, donada la seva vigència actual. Cynthia?. Dia a concretar.

Altres idees que han sorgit avui:
- La fragmentació generacional: ajuntar nens, joves, vells...
- Les “escoles lliures”, i relacionar-ho amb els ideals pedagògics de la Segona República. Carolina, Celtia, Jaume encarregats.
- Història de l’Àfrica. Fragmentació de la història.
- Performance amb els ascensors (no ho detallem perquè no hi ha res concretat!!! Veniu a la pròxima reunió i us en assabentareu!).
- Intervenció d’en Mascaró en format “càpsula”, per no caure en la classe magistral.

Quant a la logística:
- Es necessiten megàfons (Josep, Irene)
- Ocupació de l’espai al costat del bar.

La pròxima reunió serà aquest dimecres 29 a les 11h i començarem amb el visionat del documental d’en Josep. Quedem el dx 29 a l’aula 401.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada